27. november 2008

50 things I know about u :)

Min 50-ting, liste :-)

1. Jeg liker å lese
2. Jeg har en svær filmsamling, men med dårlige filmer
3. Jeg drømte om å bli veterinær i mange år..
4. ..til jeg ble overbevist om at president var jobben for meg
5. Nå har jeg ingen anelse hva jeg skal bli
6. Går det ann å leve av å blogge?
7. Jeg blir aldri helt fornøyd med meg selv og det jeg gjør
8. Jeg er en stor skap-fan av Lenny Kravitz
9. Forbildet mitt var lenge Britney Spears
10. Før det ble Nemi
11. Og nå er det ingen av de
12. Jeg prøvde å slå pappa i hodet med en kjøttøks når jeg var tre..
13. ..men slo med hammerdelen og ikke øksa
14. Har alltid hatt sterke meninger
15. Men de har også vært veldig skiftende
16. Rommet mitt er alltid rotete. Alltid, alltid, alltid
17. Jeg hater å rydde mitt eget rom, men hos andre er det helt greit
18. Yndlingsbamsene mine heter Sambo og Bjørnar
19. Jeg er ikke så veldig glad i gatekjøkkenmat (bortskjemt)
20. Jeg holder blyanten så feil at ingen tør å rette på meg
21. Neste gang Angelina og Brad skal adoptere, melder jeg meg frivillig
22. Jeg er veldig glad i dyr
23. Og før var yndlings-dyret mitt (etter hund), slange
24. No more
25. Jeg elsker sterk mat
26. Jeg spiser det aller meste. Utenom lakris. Og blodige ting
27. Jan Thomas er råkul
28. Og jeg har en crush på Ailo Gaup
29. Litt småfan av Baywatch (LES: David Hasselhoff)
30. Jeg syntes Pamela er superkul
31. Kake-deig og sjokolade-glasur er noe av det beste jeg vet
32. Jeg er yngst av fire søsken
33. Jeg blir sint når folk er for feige til å følge drømmene sine
34. Yndlingsdrikken min er Pepsi Max, eller blir det vann og melk
35. Jeg skulle ønske jeg drev med cross! Men tror egentlig at jeg ikke tør
36. Jeg liker neglelakk
37. Jeg er sjalu av meg
38. Jeg skulle ønske jeg bodde i Usa, og drev med cheerleading
39. Jeg turnet masse når jeg var mindre, og gikk i spagaten
40. Jeg har drevet med veldig mye forskjellige sport og idrettsgrener
41. Jeg suger i nynorsk
42. Men matte liker jeg
43. Jeg har brukket utrolig mye
44. Jeg var modigere da jeg var mindre
45. Jeg elsker mtv
46. Yndlingsserien min er the hills. deretter greys og gossip girl
47. Jeg syntes at måten man skriver svensk på er søtere enn måten man skriver norsk på!
49. Jeg har vurdert å ta videregående på en pensjonatskole i England
50. Jeg liker å blogge, veldig godt

Ingen kommentarer: