20. november 2008

I heart Peaches Geldof






Jeg har sagt det mange, mange ganger, men hvis noen fortsatt tviler, jeg elsker Peaches Geldof!
Peaches er DJ, og modell, men er ikke sånn sykt tynn. Det er så digg å se at noen fortsatt har vettet i behold. Vi liker ikke sykt tynne personer.
Nå ser jeg bort ifra alt det drugs-greiene og sånn, for dama har en fantastisk stil! Den er så søt, samtidig som den er max rå :-) Og det ser ikke veldig overanstrengt ut.
Hvis jeg skulle velge, tror jeg at jeg hadde valgt å overta garderoben til Peaches Geldof.
Hvem ville du overtatt garderoben etter? :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ville tatt pixie geldof sin ; )

Elisabeth (: sa...

ah, pixie geldof er oxo rå :-)

meeiu sa...

rå'e begge to : >
men, skulle jeg ha valgt garderoben til hvem som helst...
hadde jeg ikke klart å velge :p heh, mye bra å velge mellom, vet jeg (: