18. november 2008

Skal vi danse-finale og nachspiel :-)


Fra tv2 nachspielet :-) Fra før vi dro ut!
Skoene mine!
Kjøpte de på bianco. :D:D:D:D:DD

Jeg var på skal vi danse-finalen med Alf og Anne og mamma! Og på tv2-nachspielet etterpå.
Det var supergøy :-) Showet var kjempe-morro, veldig underholdende! Nachspielet etterpå var best. Rapp-fullt med kjendisser, og for noen kjoler! Det var awesome.
Anyway kjolen min kjøpte jeg på newlook i England, skoene på Bianco i Oslo, og skinnjakken lånte jeg av Sarah! Biglove til Sarah :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Heldig :D

Anonym sa...

Uhhh :) stilig! Utrolig søt kjole ! :)

Sigrid Fiskerud sa...

kjolen: what a bargain! :D

håper du hilste til sjonkel Alf fra meg :D hihi

fikk du med noe kjendis-gossip oxo eller:P?

Elisabeth (: sa...

Hanne: Thank u :-)
Sigrid: Sjonkel Alf hilser tilbake ;-) haha.
Du skal få hele historien, en dag baby!

Anonym sa...

du er heldig :)

Anonym sa...

heldiggris :)

Anonym sa...

For en utrolig fin kjole du hadde Elisabeth. Den kledde du velgid godt! Sexy som faen.

Anonym sa...

*Veldig* Det går litt fort for seg når jeg skriver :p