27. november 2008

somewhere, over the rainbow

ah, det var noen som viste meg dette klippet av 6 år gamle Connie som synger over the rainbow. pleier ikke å bli så veldig overbevist av sånt, men serriøst jeg fikk frysninger.




Jeg har akkurat lest ferdig boken min, En shopoholiker finner søster! Det er den 4. boka i serien En shopoholiker, og jeg har lest alle fire! Og helt sant, hvis jeg ser bort ifra Harry Potter, og tenker litt mer realistisk så er det den beste serien med bøker jeg noengang har lest.. Og jeg skal kjøpe meg den siste, nr fem, En shopoholiker med baby. Jeg liker bøkene kanskje litt fordi jeg kjenner meg igjen, litt fordi det er litt et sånn liv jeg ønsker meg og litt fordi hele storyen er best! Hvis noen vil lese har jeg alle fire et eller annet sted og femmeren er snart i hus :-)
Men jeg trenger bok-tips for shopoholiker serien går fort, og da trenger jeg strax en ny bok. så er det noen som har bra ideèr?

Jeg har vært så sliten i det siste og sovnet istad, mens jeg ventet på at badevannet mitt skulle bli litt badelig. Og jeg sov meg langt forbi håndball-treningen. Har ikke fått trent håndball på lenge nå, savner det! Så nå venter jeg på at boblebadet til mamma og pappa skal fylle seg opp, også skal jeg ha oppi det søte badeskum-tingene jeg fikk av anne martine på lørdag! det er så utrolig deilig å bare slappe av helt, og ikke gjøre noe! baade varmt, med masse frukt(sjokolade) og bok er digg!

-elisabethxxx

1 kommentar:

Sigrid Fiskerud sa...

elisabeth min ! : ) jeg har lest alle fem, så om du vil låne den er det bare å si ifra :D <3