18. november 2008

Exuse me sir, I have a confession ...

AH, jeg har så sabla lyst på et hull i tunga!

Bare et lite ett. Et søtt :-) Hvor jeg kan ha en sølvkule, el no sånt!
Men dilemmaet er at jeg ikke vil ha en stor hoven tunge, sånn som dette. 
Dilemma 2, er at mine foreldre syntes at unaturlige hull er fy. Ikke sånn, ikke ta hull i tunga, vennen min. Mer sånn, Tar du hull i tunga, ørene, nesa, generelt ansiktet, navlen, generellt kroppen skal vi rive de ut igjen!
Og James syntes at det er slutty. Men jeg vil haaa. Vil ha, vil ha.
Det mest sjokkerende med alt dette er at mine elskverdige dådyr øyne, og sukkersøte stemme hjelper ikke. DET HJELPER ALLTID. Utenom nå. *lei-seg-ansikt*

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg skal kansje ta hull inavlen idag. men jeg vil også ta hull i tunga. det jeg vil mest i hele verden akkuratt nå ! men pappa er så redd for at jeg ikke skal greie å snakke, osv.
men, jeg skal fortsette å mase, til jeg får. for jeg er sta, å jeg skal få det jeg vil :DD