25. oktober 2008

Fake fur!



PELS!
eller rettere sagt, fuskepels :)
Dette er øverst på lista mi, akkurat nå. Se bare på bildet av MaryKate&Ashley!
Jeg vil ha en sånn vest! Det passer til alt :) Og dessuten har jeg på følelsen av at fakefur er up-going, igjen... Men uansett, jeg trenger desperat en sånn vest, gjerne litt lysere og mer gyllen enn den Mary-Kate har.

Imorgen bærer det til Oslo, og Sarah's bursdag vs. halloweenparty! Krysser nå alt jeg har å krysse så Trine-Lise får lov til å være med. I need her! Jeg kommer til å være prima ballerina versus tingeling! Legger ut bilder utover uka! God helg :)

btw, legger inn litt bilder av fuskepels. først bærer den danske supermodellen, Freja Beha Erichsen en sort, gøy variant på catwalken. neste bilde viser paris, med farget pels! klarer ikke helt beskrive den siste der, for syntes pelsen var fæl, samtidig som den hadde litt sjarm!



2 kommentarer:

Sigrid Fiskerud sa...

jeg er så med på fake fur!
jeg har en sånn vest faktisk, brun/beige ...låne?

<3

Elisabeth (: sa...

Jaaa :):) Gjett a, you're the best!