21. oktober 2008

The man who wrote '...lived happily ever after', got to be an cunt

What to do, what to do!

Etter at Mischa Barton trappet opp på åpningen av Burberry i LA, i et antrekk som besto av kun, Burberry, har jeg begynt å tenke.(begynt å tenke og så nå. hvor skal dette ende?) De siste 10 årene har motene vært mer variert enn noen gang. Vi hopper fra sort, dødningshode, til flowerpower, til marineblått, til nå blazere og hatter. Og det er litt vanskelig å holde tett med disse humørsyke designerne.
Mischa i bare burberry :)

Så, som Anna Wintour, har sagt gang på gang, at selv om man følger motene må man beholde sin egen stil! Og som Dita Von Teese sa i et intervju for lenge siden; så lenge du følger din egen stil, følger du motene! Så derfor er goal-settingen fremover å følge min egen stil. For med min økonomi, og habitat, så kan jeg ikke følge motene. Men jeg kan følge meg selv :)



Så da, skal vi spare penger til Englandstur og awesome høytalere :)

Ingen kommentarer: