21. oktober 2008

Hold the line, love isn't always some times


Jeg er ikke den som skaffer meg det aller nyeste med en gang, og hvertfall ikke den som fryser ute i mange netter for å få de nyeste tinga fra apple, MEN disse høytalerne her fra vesta-life og Henrik Bendel, er serriøst det søteste iPod utstyret jeg noen gang har sett, og jeg vil haa! :) Høytalerne i ladybug-rød, med de klassiske bendel, brun-hvite stripene og den komplette tegningen av butikken, itself i en gull-aktig farge, er uimotståelige! Og best, de er perfekte til å ha med seg, og superenkle å brette ut og inn! Og de er så wannabe bigboxes, bare små, samtidig som de har en skikkelig upper-town look! I'm in love :)
Og det beste av alt .. de kommer ut i november!!
Jeg vet om noen som har bursdag i november! :):):):)

Ingen kommentarer: