17. oktober 2008

JEG LESPER. JEG LESPER LESPER LESPER!
jeg har tatt av reguleringen og jeg lesper. er det mulig?
ser jo at det er litt morsomt, men fortsatt. jeg klarer ikke si S.

igår tok jeg av reguleringen og det var awesome! helt best :}
også i og med at jeg var i lykkerus tok jeg meg den friheten med og bestille
teen vouge fra usa, så jeg får det i 1 år, fremover! det kan ikke bli bedre.

ellers kjemper jeg som en helt for å komme meg gjennom alle the hills episodene (en gang til),
før den nye sesongen kommer ut i november :)
også vil jeg bare nevne at jeg er veldig glad i trine lise denne månenden!
ho er så best! :):)

skal skrive mer etterpå om syrrans halloweenparty nesten helg, men nå kommer kjersti til
å drepe meg om jeg ikke gjør litt matte :)

og forresten; Hei Tormod! Kjersti sa du var en ivrig leser og at vi hadde miami ink til felles!
gleder meg til å møte deg! hehehe ;-)

xoxo <3

Ingen kommentarer: