25. oktober 2008

Høst+08 = Ruter

Jeg var i full gang med å blogge om en av høstens store trender, nemlig ruter.
Da kommer denne såkalte broren, og gliiser. Ikke at det er noe galt med å gliise, men når han gjør det, får jeg alltid på følelsen at han vet for mye, eller at noe er feil. Og når han i tillegg kommer med disse irriterende retoriske spørsmålene, man never ever slipper unna, er det grunn til å bli nervøs. Men denne gangen slapp jeg billig unna.

Men anyway, ruter er høstens store valg! Om vi snakker sko, jakker, oversized skjorter, eller hvasomhelst, er ruter et must i høst :) Jeg gikk til innkjøp av en flanell, oversized rutete skjorte på bikbok, ganske tidlig i høst og er klar for å møte vinteren med brask og bram!
Spesielt Allice Dellal, har vært awesome med et par slitte olabukser og en rutete, oversized skjorte, og en litt hard skinnjakke! Og ruter fåes overalt nå, jeg kjøpte min på bikbok, men har sett en veldig fin til på Lindex, tror jeg :} Rock on!



D&G, høst/vinter 08-09





House of Holland, høst/vinter 08-09


Ingen kommentarer: